SEPTEMBER 2009

16 September

Im back!

tillbaka i sverige.. vilket deprimerande inlägg va?
uppdaterade aldrig där borta kom jag på nu, men vem fan gör det ?
Kommer sverige någonsin slå Miami?......... ALDRIG! varit hemma i två dagar och saknar redan. är det möjligt? har typ 800 bilder och videon.. lägger upp när jag orkar ta tag i det.. kan inte sluta titta på alla bilder och videon.. puuuft... plus att man kommer hem till en av mina favorit grejer i livet tandläkartid.. bläää! men bäst att få det gjort bara.. idag ska jag även träffa min kära galna amanda efter tandläkarn.. hon är en riktig knäppskalle.. läs hennes inlägg på hennes blogg så får ni en aning om varför hon är det hahaha..

Önska mig lycka till om jag överlever tandläkarn idag

16.9.09

Fucking tandläkare

Asså kan man bli mer jobbig?, jag tror inte det.. kommer fram till tandläkaren och har världens ångest sen jag kom hem.. Hon frågar efter mitt namn och ba nej jag ser ingen tid här.. sätt dig ner så ska jag kolla vidare.. Min tandläkare kommer ut och säger : Jag vet att du fick en tid men kommer du ihåg sist när du hade tandvärk? Då gjorde jag en undersökning, så du behöver inte göra det igen. VAAAAAAAAAAAAAAA? Menar du att jag gått runt i fucking fyra dagar och haft ångest för ingenting?.. tänkte jag inom mig.. jag bara log och sa hejdå men innerst inne ville jag skrika ihjäl mig.. jag hoppas verkligen inte min tandläkare på något sätt skulle hitta min blogg nu då.. skulle inte vara så kul då..

Amanda sitter i min säng och får damp för hon inte kan öppna sitt nya solpuder.. HAHA.. och som vanligt har amanda och kissie mjao övertalat mig att följa med på bio ikväll.. länge sen jag umgicks med dessa katter så ska bli roligt!

21.9.09

Viva Chile 18 september!

Juste bloggen! .. har totalt glömt bort bloggen de senaste dagarna även fast jenny påpekade att nu när jag är hemma måste jag hålla koll på bloggen mera.. ska bli!
Iaf, våran "biokväll" blev istället en o lite mer cider haha.. men det var kul, kändes som vi umgicks mer och pratade om massa gammalt skit och nytt som hänt.. hade inte träffat jenny sen studenten vilket är jävligt länge sen nu..

Helgen har varit super fan.. kan inte haft en bättre helg! I fredags var det chiles nationaldag vilket firades med grillning hos pappas kompis och så gjorde jag chilenska piroger! mums! Sedan vart de utgång igår, hade as kul.. man har verkligen roligt med rätt folk !
o nu har jag så himla tråkigt och kan inte somna då jag fortfarande går på Miami tid.. JOBBIGT! så jag tjatar på amanda att hon ska berätta roliga grejer på msn.. o det ska jag fortsätta med nu

23.9.09

Help?


inte kul att logga in på msn och få denna varning av en galen kisse katt.. aaauuuch.. måste sätta fart med bloggen innan varningarna övergår till något annat än genom msn... hihi
24 SEptember

guess who?



26.9.09

Skulle ha åkt på äventyr i luftballong idag men det blev inställt p.g.a att vindarna var för kraftiga. Damn...

28.9.09

uppdatering javisst, betyget går upp eller kisse?

har inte riktigt nått intressant att säga.. helgen bjöd på det ena och det andra.........
jag är så jävla sugen på kladdkaka.. eller choklad i allmänthet..
det är det bästa som finns!!!!

ska upp kl 7 för att tvätta imorrn,WOOOO imorrn kanske jag bjuder på månadens höjdpunkt. vi får se hur det går.. byeeeeeeeeeeee
30 September

Work ouuuuuut

Nee nu har jag tagit tag i mig själv och ska fan börja träna..
jenny och amanda har redan börjat och jag ligger efter.. då jag konstant är sugen på allt som går att bli sugen på är jag en sekund ifrån att se ut som en levande cheeseburgare! INTE OK!
därför ska jag upp tidigt imorrn och gå till sydpoolen med mamma för att få igång träningen.. bra va? :)
30 september

Kl. 01.18

kom på att jag inte tvättat bort sminket.. suck...
sugen på en muffins.. men NEJ! får inte..
ska borsta tänderna så att jag inte blir mera sugen.. good night!

30.9.09

jag hatar att det börjar bli skit kallt redan nu.. imorrn ere 1 october... ljusare tider kommer om typ 6 månader? :O för länge.. är helt dead serious att sverige inte är ett land för mig.

men jag ääääälskar att greys anatomy har börjat gå igen! äntligen nått bra på TV !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0