OKTOBER 2009

3 Oktober

U are messing with the wrong giiiiirl

Även fast jag småhatar kristin callavari eller vad fan hon heter i efternamn, är min rubrik ett citat från henne.. så jävla klockrent!! håller med henne.. ska bli min dagliga vers som jag ska säga i mitt huvud för att inte låta folk leka med en.. borde alla brudar göra!

jaa, varit ute två dar i rad nu.. och dessa utgångar börjar kännas i kroppen.. alldeles för mkt.. lyckades gå i mina skyhöga sexiga klackar hela kväällen som ledde till en oskön träningsverk i benen.. fast bra träning om man tänker efter.. började kvällen igår med att ta en cider med amanda, kissen och sandra.. tiden gick fort och jag fick bege mig vidare till nästa gäng brudar.. hade så himlaaaaaa kul.. ni e fan bäst! medans de 3 andra drog vidare för annat äventyr!


det regnar för fullt hos mig, hos er också?!
3.10.09

It was a good night

jb: Vi ses på tuben nu
jag: Nej, jag ska inte med haha
jb: Jo. Nu kommer du. annars cuttar jag dig
jag: haha då får du cutta mig
jb: Din hals e av om tio min. Säg hejdå till dom du älskar
jag: cp jag ska skära upp dig
jb: Autch.. du e död. DÖD!!!!
jag: jag har redan skjutit dig
jb: PANG

jb sa även kvällens bästa kommentar : " Ibland är ni så speciella individer" till mig,sandra och amanda
4 september

tröööööttt o sliten

Min söta vovve har däckat brevid mig i sängen o jag känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre för varje minut som går.. kännss som söndag fast det är lördag.. skit jobbigt känns som att jag går en dag före alla andra.. undra om jag orkar mig upp imorrn för lite simning eller träning.

jag har typ bott dom senaste helgerna hos min polare jessie eftersom jag aaaaldrig orkar ta nattbuss hem, så man måste ju tacka henne så himla mkt. o måste påpeka att hennes säng är seriöst den skönaste sängen jag sovit i! när man vaknar är det som kroppen bara ligger kvar o inte kan resa sig.. typ som en spaghetti. man bara slappnar av.
4 september

Söndag 4/10-09

ååååh arg på mig själv.. blev ingen träning idag.. sov som en beeeebis! gud va skönt det kan vara att va hemma ibland..känns som jag inte varit hemma på flera dagar..
har kommit hem och sen åkt iväg efter ett par timmar..

har bestämt med amanda att vi ska försöka dra o simma i veckan men vi bestämde inte dag,vilket jag ska få henne att göra för annars kommer det inte bli av.. länge sen jag badade faktiskt! ska bli skit kul.. ett MÅSTE i veckan är att träna!!! måste komma igång!

las giiiirlz <3




5 september

the city

Nu ska jag bege mig till vårt älskade stockhooooolm :)
blir att chilla och njuta med älskade jessie!

har ni sett att solen skinner iaf ? en bra start för dagen!
allt känns så mycket bättre nu! jag e lyyyyyyyyyyycklig!

älskar mina underbara vänner och min bästaste(?) haha familj!

Peace N Love! remember dont hate! just dislike ;)

5.10.09

Kusin vitamin!

glömt att jag inte lagt upp nåra bilder från miami! får se om jag orkar göra det ikväll!
så länge blire en underbar bild på mig och min kusin som bor i miami, saknar henne o hennes familj!!! :(


6 September

live!

min första dag på gymmet :) woooho.. riktigt härligt vare att komma igång.. ska nog köra lite imorrn på morronen sedan lite simning.. gud va länge sen det va!
sedan får man besööök av musen och kissen! HA! perfekta smeknamnen haha.. hade inte ens tänkt på det.. iaf, ska bli kul.. förhoppningsvis blir vi joinade av anuset! hahah intern skämt, jag vet!
åååh nu har jag oxå börjat komma igång med vad jag ska söka för kurser o program! vill ju komma igång igen.. måste få lite hjärngympa också! börjar känna mig alldeles för rastlös! Så nu e vi på g ;) .. allt rullar på som det ska! juste! måste kolla mina tarot kort innan jag lägger mig! see ya!




6.10.09

- vad kan ge mig mer än tiderna som är förbi ?
- tiderna som komma skall..

9.10.09

We gonna party like its ur birthday!

Idag fyller big sis år :) härliga 21 år.. grattis till dig syster!
Du är den bästa vännen man kan ha och självklart den bästa systern!
Du är alltid där för mig, även fast vi tjafsar ibland så vet jag att
du alltid finns där och du vet att jag alltid finns här för dig.. :D I LOVE U !
Så idag blire utgång för att fira sååååklart !
ikväll för vi fullt ut! ingen håller tillbaka!
sees i dimman, alla underbara människor!



11.10.09

For shizzlee

Fredagen : Lyckad ! o avklarad.. mer behövs inte sägas!

Lördagen bestog av mat, mat, mat o åter igen mat. + världens BÄSTA fotbollsmatch!!!
Colombia vs Chile ! guud vad stolt man kan vara! var nervös ett tag under matchen eftersom vi inte riktigt fick till en bra start . ett självmål lixom?? haha men vi vände på det hela och slutresultatet vart 2-4 till chile:D wooooooooooooho ! VM-2010 HERE WE COME!
kan ju tyvärr inte säga detsamma om sverige.. men men det återstår att se vad som händer med svennebananerna hähä...


14.10.09

kyckling à la hjenny

anlänt till kissens palats och finner musen här
blir matlaagningen à la kissemjao.
trevlig skall det bli. dock får vi inte upp nån mango/sour sås. inte okej.


15.10.09

Forever and ever

hade en underbar kväll igår med mina goaste brudar, kan inte fatta att jag snart inte kommer ha dom här.. helt sjukt :/.. vem ska jag bara flum smsa liksom hallå ?!
igår var en kväll då jag verkligen förstår hur mycket man ska uppskatta sina vänner och familj,
så igår va en kväll som jag VERKLIGEN uppskattade kissemjao o musen :) tack!
Minuterna och timmarna till och med sekunderna man spenderar med er är varje gång lika speciella.. vi pratar om allt mellan himmel och jord.. det kallas vänskap!



16.10.09

a could winter day

Idag insåg jag hur snabbt veckorna går.. känns som det nyss va helg ?! O vädret är det mest trista jag nånsin upplevt.. kan de bli äckligare väder än duggregn och svinkall vind? nää... eller jo! att det snöar skulle vara det vääärsta..
känns som vintern bara slog till på en gång? kunde inte den hålla sig borta åtminstone tills november?

18.10.09

söndag vilodagen

söndag = vilodag.. chill mooode till hundra procent!
min helg har varit väldigt händelserik jämfört med mina senaste helger haha.. gårdagen va underbar! började kvällen hos tracy och hade oss ett gott skratt samt förkrök .. sedan vidare för utgång.. hello dimma! haha.. galen galen galen kväll! finns inget annat som kan beskriva kvällen!! nu e jag helt slut o trött.. tror dessa utgångar börjar arbeta emot min kropp, hade världens ryggpain påväg hem och fick kramp från midjan ner genom hela benet när jag skulle sova.. skönt, nej! but man är bara ung en gång i livet!

19.10.09

Systers födelsedag 9/10-09


20.10.09

Justin Bobby


21.10.09

Be somebody

senaste dagarna har bestått av mat, vänner, sov sällskap, goda drinkar o tårta.. ojuste underbar musik
hur bättre kan livet bli ?

Dentist

hade en "luft lucka" på 14cm på min visdomstand. reslutatet = drogs ut! fy helvete vad ont det gjorde, och smärtan efter bedövningen slutat fungera..
jaa, orkar inte ens förklara hur heeeelvetes ont det gjorde. Kunde tugga mat kl 20.30.. på ena sidan dock, gissa OM jag åt!



gullig va?

24.10.09

Happy b-day min broder!

october månad är en riktigt födelsedags månad!
Grattiiis till min undebara bror som blir härliga 24 år ! o nu har jag sagt till han att jag väntar på att få bli moster så att han ska börja jalla på sig! :) U the beeeeeest brooooother !


27.10.09

Jag förstår inte uttrycket "äckligt gott" ,
hur kan något smaka äckligt men samtidigt gott

28.10.09

FLIPP MODE!

I måndags blev det mongolisk buffe med some friends.. riktigt nice! ÄLSKAR SUSHIIIIII haha..
längtar redan tills nästa gång när det nu blir..

hade en helt flipp kväll igår haha, jag o pauli snackade om fredag som kommer bli riktigt nice! skickade typ tuuuusen låtar vi taggade till på som vi ska fucka ut på hahaha :) gud va kul de ska bli! imorrn blire upp till sthlm för att möta upp pauli o hitta nått jag kan klä ut mig till på fredag :) haha.. vi kör FULLT ut i år haha!

JUSTE! har äntligen skaffat spotify, jag vet efterblivet seg men men.. och jag söker på allt som dyker upp i mitt huvudet.. as kul !

30.10.09

French maaaid

det vart en heldag i sthlm med pauli,carro,caty o syrran :) riktigt mys!
va vääärldens kö in till buttricks, tur att vi var där i bra tid..
kändes nästan som julafton med så mycket stress och folk i ett o samma ställe.
imorrn förvandlas jag till en french maid och ska kicka aaaaas ;) dock känner jag mig lite för porrig, men antar att halloween är den enda dagen det är "okej" för en tjej att va lite trashy?

saaaaaaaaaaaknar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0