NOVEMBER 2009

2.11.09

Halloween 09

underbar helg på alla sätt o vis.. för sliten o trött... uppdaterar bättre imorrn...
bye byeeeee katter
11 November

He's the sweetest druuug

Länge seeen bloggen ! inte haft lust eller ork att skriva men ska göra det så musjäveln ska sluta klaga! haha :)
iaf, 3 november va vääärldens äckligaste och dåligaste daaag ever! mina två musar stack iväg till norge, vettefan hur länge dom är borta men besök ska de bli iaf. saknade dom redan innan dom lämnat sverige.. tragisk jag vet.. o min jävla fucking skype vill inte funka så har inte kunnat dejta med musarna :( oh jenny, jaaag ska fota min boobs endast för dig! ;) hiihi

nu orkar jag inte skriva mer.. baaaay bayyy
Upplagd av Camilla kl. 11/10/2009 0 kommentarer



10.11.09

jag, pauli and beeetty <3

haha skööönaste :)

13.11.09

missing uuuuu

saknar mina två söta fladdermusar.. :( jenka o smulan ! men glad att det går bra för er i vårt kära norge! om någon lyckas så är det ni! haha.. och jenny, JAG HATAR ATT DU LA NER DIN BLOGG ! du va liksom min första inspiration till att börja blogga överhuvudtaget!

i helgen ska jag spååååååååååååååra som aldrig förr! jag vet, låter som världens töntigaste fjortis på hela världen men vafan ibland ska det vara tillåtet! firar min b-day på lördag så kommer bli riktigt naaaaaajs ! om jag överlever får vi se på söndag ! har ni inte fått ett inlägg då, så har jag förmodligen dött på min säng.. haha

16.11.09

Im a survivooooor

Jag har överlevt helgen... fast knappt.. doooog i min säng så fort jag kom hem och sov hela natten om en bebiiiis.. som ni ser på förra inlägget har min jenka startat blogg igen för typ 1000 gången, vilket jag firade i helgen också.. o deras historia om vad dom gjorde en lördag kväll var ännu bättre hahaha..lämnar det där.. nu ska jag återuppliva mig själv för att ge mig in på en ny vecka !

17.11.09

Im hot coz im fly, u ain't coz u not

Ännu ett år fyllda.. hur känns det att fylla 19 ? precis som en helt random dag.. helt onödig ålder att fylla, en skit ålder rättare sagt.. next yeear är det presentkort på systemet som present, så alla vet! dock, en dålig grej som händer samma dag som jag fyller år..
min käääääära tracy åker till chile i 4 MÅNADER !!! det är grovt länge!

Det enda jag ser fram emot just nu är min tattoo som ska göras inom 2 veckor, men har inte riktigt kunna bestämma mig vad än... får det som present av min snällaste bror! vad mer kan jag önska mig ?! hmm..
detta va svååårt...

18.11.09

Chris Crocker


haha typ roligaste bilden jag fått till hahahaha... saaaaaaaaaaajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0