Newbie 28/4-09

Ny blogg, nya tag.. förhoppningsvis!
tog bort min gamla blogg, så vi får väl se hur detta går..

Jag har både lycka i mig och ångest. varför?
jo, för att studenten börjar närma sig, för att vara exakt 5 veckor kvar.. aj!
börjar bli jätte stressad när jag inser hur mycket jag har att göra.. arbeten+prov o massa annat..
Dessutom måste man hinna med att köpa skor,klänning,fixa håret o lalala.. usch...
Men det jag däremot ser mycket framot är mösspåtagningen :) som är på torsdag!
bli perfekt eftersom det är valborg! så de kommer bli en mycket sköön dag!
Dagen spenderas med klassen i skolan sedan beges det av hem till jenka för lite grillning o förkrök innan utgång.. kan de bli bättre ? :)

. peace n love


Min dag har bestått av tur på stan med mamma för att hitta skor och sen fika med pärona,
sen plugg.. plugg...plugg o åter igen plugg... men känner mig väldigt duktig:)
gjort klart 3 inlämingsuppgifter och mailat.. skönt.. men där tar pluggandet inte slut utan helgen kommer i stort sätt bestå av att vara bakis och plugga.. låter ju super kul...


Jag spenderade min fria tid efter pluggandet med semifinals matchen i champions league
med brosan o pappa.. mitt favvo lag barcelona spelade mot chelsea men tyvärr vart de bara 0-0
så det avgörs nästa vecka på returmatchen.. känner mig riktigt hype på fotboll nu när jag blivit mer insatt i det haha.. imorgon är de dock arsenal vs manchester united semifinal match och kan inte bestämma mig på vilka jag håller.. båda är riktigt bra lag!
men igentligen spelar de ingen roll för jag håller på barca oavsett vilket av de andra som går vidare..
Peace o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0