MAJ 2009

1 MAJ - trött och seg är vad man är idag, men vaknade till ett härligt solsken så humöret var på topp endå. som sagt var de mösspåtagning samt valborg igår vilket blev ett underbart minne för livet!
orkar inte skriva så mkt mer nu.. uppdatering senare!

simma lugnt!

1 MAJ - Nåväl lite mer uppvilad kan man säga att jag är, dock har jag rejält ont i halsen och undrar om jag håller på att bli sjuk..

Igår startade dagen med tävling och sång i skolan sedan var det dags för tal av rektorn och sång igen och mössorna åkte på huvudet. riktigt kul var det!
Sedan fick jag gå hem och packa ihop lite grejer, hem till jenny och börja göra i ordning där för middag, vi försökte gå igång grillen i typ en halvtimme så tillslut fick jennys mamma komma dit och fixa det haha.. vi hade verkligen jätte kul hos jenny och det var allt från skratt till gråt i slutet haha.. sen bar de av till utgång i södertälje med ett fullpackat 550.. hade faktiskt riktigt kul och massa bilder togs.. o väl där inne hände det grejer som tyvärr inte får publiceras här haha.. men kul var det och som sagt ett minne för livet!
fattar inte att det snart är dags :/ , bilder kommer upp när jag laddat upp dom på datan!
peace!

3 MAJ - En bild säger mer än tusen ord!



4 MAJ -
helgen är över och det är skolan som gäller igen.. blää.. måste plugga stenhårt dom här 3 veckorna framöver eftersom de endast består 4 veckor kvar av gymnasiet!
i lördags fick jenny en snilleblixt och vi åkte upp till sthlm för att chilla på en park med lite gott,
söndag skulle gå åt att plugga men icke sa nicke.. fick besök av syrran o det blev massa annat istället... så pluggandet ska bli av ikväll..
Idag slapp vi skolan lr ja slapp o slapp.. vi åkte till historiska museet med klassen och ni kan ju förstå själva hur kul det var..
amanda ville kolla på studentklänning, men hon e så himla kräsen o petig så vi drog efter kollat i typ 3 butiker haha..
hemma igen och väntar på att mamma ska peppas för att inhandla sushi till oss!


4 MAJ -Ballar av stål

fick mamma att köpa suuushi, gud så gott.. fast sojan va lite stark.
efter det tror jag att jag fick en liten extra kick eftersom jag tog tag i min filosofi uppgift och gjorde klart skiten. riktigt skönt att ha de gjort.. dock har jag kvar 2 extremt jobbiga psykologi uppgifter.. men nog om skolan.

kolla nyss klart på ballar av stål, så jävla skönt program. slutar aldrig garva till det.
jag tror att jag kommer hata den här veckan eftersom jag måste plugga och är i stort sätt ensam varenda kväll.. varför? jo pärona jobbar kväll/natt och stackars lilla mig får va ensam.. eller ja
jag har ju mina två underbara älsklingar.. en tokig och lekgalen papillon och en myskrävande yorshie terrier som skäller så fort nån tar ett steg i trapphuset.. o just nu ligger båda i min säng och kollar på mig med sina gulliga hundface.. ni vet puppie eyes! haha så kan inte sluta älska dom

peace n love!

6 MAJ -

Keep talking about me, u making me FAMOUS!

dagen har bestått av bara massa skit plugg.. vill bara att det ska vara den 5 juni för att sluta i min cp skola och slippa se alla jobbiga små skitar som skriker runt 24/7...

hmm, något mer jag filosoferat om är människor som är så falska och allmänt äckliga och snackar skit bakom din rygg.. hur svårt är det att säga allt i ens ansikte?
ja, jag kan vara en bitch, väldigt vass i tungan och säger vad jag tycker.. so what?
åtminstone säger jag allt i ditt ansikte och leker inte bästis med dig när det passar..
man ska inte behöva be om ursäkt för hur man är eller ta skit från någon annan.. tyvärr så har jag upplevt för mycket skitsnack och har lärt mig av mina dunder misstag..

nej, tror jag ska ta och sussa för att få bort dessa äckliga tankar ur mig och sluta hacka upp mig på sånt här.. de förstör så jävla mycket, men ibland så kan man inte låta bli!
8 MAJ -
just nu känns det som mitt liv är så himla ohändelserik, efter typ en månads fullfart med massa kul, händer det inte ett skit förutom skola,skola,skola och skola igen...

varit i sthlm idag med mamma o syster.. lämnade tillbaka mina nya skor som jag visade bild på förut och köpte ett par nya :) riktigt nöjd nu.. så nu fattas bara outfit för kvällen att handla in för studenten. skönt det iallafall.
nu orkar jag inte sitta kvar här vid datan, ska hitta på något kul att göra!
juuuuuust nu vill jag ha sommar o MIAMI, ska bli så hiiiiiimla kul.. helt klart det bästa med sommarn 09!

kan inget annat än le när jag kollar på bilder som innehåller denna galna lantisen från trosa
som invaderade södertälje för tre år sen hahaha... du e så himla sjuk o go på samma gång, du kan vara satans jobbig ibland och brååk har vi haft, men vi lyckas endå alltid ha jävligt cp kul tillsammans, jag kommer nog aaaaaldrig glömma våra goda tider och dåliga eftersom vi lyckats övervinna varanda en!

såå, hoppas du inte blir allt för arg för dom här roliga bilderna jag hittade
och la upp hahaha.. så himla klockrena! u ma bitch! 4ever!
sooooooooo long!
11 MAJ 
det enda jag längtar till just nu är att klara av studenten!!
så när det har skett kan jag känna mig fulländad... om ja inte går ut med typ 4 ig hahaha...
när det har skett kan man släppa loss på riktigt, o denna sommarn kommer bli oförglömlig!

later! sleeeeeeeeeeeeeeeep time.

as long as i make it

har spenderat min kväll till att svara på huuuuuuuuuundratals jävla frågor till kemiprovet, vilket ska bli skönt att få gjort iallafall.. i hopp om att klara det såklart! vilket är ett måste!
13 MAJ

shululu



fille va med i fråga olle ikväll, haha fan vilken skööön snubbe.. kunde inte sluta skratta.. o söt e han ju oxå;) så om ni missade fråga olle, kolla upp avsnittet på youtube.. han härmar till o med lilla fadjiiiiiii hahaha...

simma lugnt!


19 MAJ
En vän är någon som förstår ditt förflutna,
tror på din framtid,
och accpeterar dig för den du är idag!
Helt klart en av mina favorit citat! går inte att säga det i bättre..
Jag har funderat och kommit fram till att jag har världens underbaraste familj och vänner!
Som idag t.ex kom hem efter att ha kollat upp flakljud med E och A.
Skulle börja jobba med hemtentan i geografin och upptäcker att jag inte hade boken hemma.
klockan är fem, vad gör jag?
fick sms av annis och sen kommer vi fram till att hon gärna lånar ut sin bok till mig och dessutom kommer hon och lämnar den till mig!! hur bättre vän kan man vara?
Det värmer mitt hjärta!
31 MAj
h
elgen har varit underbar.. super väder och mycket action! förutom att vi förlorade drakrodden i fredags så har allt flytit på!
pappa sprang maraton i lördag:) WOHO! så himla duktig han e, själv orkar man knappt springa till bussen..
endast fyra dagar kvar av skooooolan o sen smäller det!! fortfarande inte hittat kläder till utgången så de måste fixas + hundra andra grejer innan fredag.. hur jag ska lyckas vet jag inte!
det enda som ger mig ångest just nu är jäkla skit prognoser till torsdag och fredag då det är annoserat REGN! snälla om det finns en väder gud, ge oss SOL FÖR FAN!

vill gratta alla mammor idag! speciellt min!
hon är det mest underbara och snällaste jag vet! finns ingen bättre mamma än du!

so loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0