keep me in your heart for a while

Oh shit vilken kväll... hände allt möjligt!
träffade en underbaaaaaaar person som jag inte sett på ett bra tag! skönaste människan i vardagslivet tänk er med some alkohol höhö. De är en kombo!Jag vill inte se kvällens bilder dock. Kan inte tänka mig att det såg taajt ut haha.
Men hur kul som helst hade jag, förutom nåra incidenter.. men fuck that.
Filmade gogo-dansarna så bra jag kunde haha fick lite hjälp av jonni så fort jag lagt upp dem på datan ska jag försöka lägga upp de på bloggen! Sen vart de att hamna i matkoma och decka under en varm skön säng. Så härligt.

Fick skönaste kommentaren igår av somebody about someone haha..
Asså ursäkta mig, jag älskar chile men kom igen killar, alltså chilenare, dom är största orrarna.. haha.
Jag väntar på dagen jag får det motbevisat. TRo mig kan ge många exempel på ett par haha.


"Så länge du njöt all good

men
har han inte fått dig att komma efter fem gånger

så är han inget att ha"

bästa kommentaren på länge haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0