JUNI 2009

1 JUNI

Cinderella

startade dagen med segaste klassmötet någonsin! och någon smart jävel startade en "brand" i skolan mitt i vårat tal skrivande.. så alla fick tömma skolan. kul!
hade mycket planerat så jag o emma drog efter det. drog upp till sthlm med syrran o kikade runt.

mamma har fått fnatt o vill städa hela huset o köpt nya möbler o sånt, så jag jobbar på som askungen och gör om i mitt rum och garderob. just nu ser mitt rum ut som lilla bagdad haha

nepp nu ska jag fortsätta med mitt städande innan mommi kommer hem med hundarna så hon blir glad o stolt att jag jobbar på!
11 JUNI

Studenten

Ja, nu e studenten avklarad och det va helt klart den bästa dagen i mitt liv hittills :)
fattar inte att det är slut redan.. usch får ångest när jag tänker på det..

iaf haft sköna dagar men jakten på jobb tar aldrig slut.. svårt att få ett jävla jobb??? JA!!
igår vart de utgång med fanny, as kul.. skojar inte när jag säger att hon är absolut den skönaste personen jag nånsin träffat hahaha.. det ska göras om!

e helt slut och imorgon måste jag upp till skolan o fixa mitt betyg i svenska c, eftersom enligt läraren har jag inte lämnat in nåra uppgifter, vilket jag har gjort! så förhoppningis vis är detta min sista dag på colin leclair i år!!

*peace out
15 JUNI
äckel väder, regn regn regn regn regn o ännu mera regn!
sommar? in my asssssssss.. i helgen är det midsommar och solen lär inte komma fram, men önska går alltid.... fest blire oavsett.
saken görs inte bättre av att nåra vänner skriver på facebook hur solen skinner i härliga grekland, men vad ska man göra? får vänta tills man själv drar utomlands!

i helgen träffa jag mina underbaraste och vi satt o käka massa fett och drack some cider, o snacka om allt och alla.. så himla härligt!! kändes som en riktig sommarkväll..




17 JUNI
i tidigare inlägg skrev jag att jag skulle skriva lite om mina klassmates innan studenten, vilket inte blev av men tänkte göra det nu..

- Emma W: du är helt enkelt bäst.. du e så skön och no drama med dig.. så glad att vi kom närmare varandra under tvåan och trean, eftersom du alltid funnits där.. du får alltid mig att skratta med dina galna skämt och när du lackar på folk haha.. har haft så himla kul med dig och du kommer alltid vara del av mitt hjärta! o jag vet att du inte gillar att man blir helt sentimental haha så jag skriver det här istället för att säga det till dig :D
Du har alltid varit ärlig mot mig och inte tagit några genväger, o det uppskattar jag verkligen och gillar det, en av dom egenskaperna jag gillar hos dig mest! Man kan alltid prata med dig!

- Alicia: du är så god, god och åter igen god.. finns ingen mer godhjärtad än dig.. du e så lätt och vara med och så glad att du,jag och emma har en speciell vänskap!! kvällarna hos dig e ju helt bäst!! glömmer aldrig hur du och emma flög upp från stolarna när vi satt ute och snackade om andar och skit och så ser jag en igelkotte hahahaha.. plus så e vi båda chilenare och där kan det aldrig gå fel haha:) du är en person man alltid minns..

- Jenny: hmmm, gud har så många smeknamn på dig att jag tappat räkningen haha.. ja du, vi har haft våra upp och ner i stort sätt hela gymnasieet.. jag minns typ varenda bråk och skratt vi haft, jag minns när du smet in i toan på amandas födelsedag och snacka "skit" om mig och när vi satt i bibblan och du sa att du struntade i om vi var vänner, fast allt detta har hänt så har våran vänskap överlevt.. kanske inte på det bästa sättet men den har det.. jag minns när vi var i nykvarn o du springer in i en mörk skog, din födelsedag och vi badade näck, när vi träffats allihopa hos min brosa och käkat chips och spelat buzz.. så himla mycket helt enkelt.
Aaaaaaah finns så mycket jag vill skriva och säga men skulle ta en evighet haha.. våran vänskap har verkligen varit en bergodalbana, men glad att den fortfarande finns kvar.
Ibland vet jag inte vart jag har dig, men jag hoppas att du alltid finns där.
Vi krockar ofta med varandra eftersom vi har ganska lika egenskaper men bortsett från det hoppas jag att vi fortfarande håller kontakten, för du är en väldigt speciell tjej.

- Annis: kanske inte behöver skriva så mycket eftersom jag gjorde ett inlägg om dig haha:)
du är helt klart den första som jag klickade med i skolan.. varenda födelsedag jag haft har vi varit osams förutom en haha, hoppas det här året inte blir likdant som förra. Vi har nog tjafsat mest och om de mest onödiga grejerna ever.. men vi har lyckats ta oss igenom det varje gång,
det värsta bråket vi haft var förra året i november och det höll sig typ tills jag kom hem från chile.. slutet av februari? men du är någon jag alltid vill ha kvar i mitt liv och även fast vi inte hörs varenda dag vet jag att jag alltid har dig där. Förra sommarn umgicks vi ganska mycket och vi hade så himla kul.. och hoppas vi snart gör om allt det! kommer ihåg när vi åkte till malmsjön och badade de 3 stekheta veckorna som var haha, när vi åkte till rålis på en festival, grönan haha finns så mycket !!! :D älskar dig!!

- Amanda: gud här skulle jag verkligen kunna skriva en bok om oss haha.. vi har fan gått igenom allt möjligt.. jag har hur många underbara minnen av dig att jag inte kan räkna dom längre.. men självklart har vi tjafsat och bråkat och skrattat och gråtit (alltid mitt fel typ) haha.. men iallafall.. du e så himla bäst bara, snäll och rolig och knäpp påå samma gång..I tvåan blev vi verkligen jätte tajta och hängde 24/7 fan haha.. även fast vissa ogillade det så fortsatte du endå, vilket jag uppskattar skit mycke! vi har blivit irriterade på varandra tusen gånger och småpikar alltid varandra haha, men alltid på skoj och även fast vi blev sura så gick de över till nästa dag eller efter en tio minuter som vi slutade prata med varandra :P men det är sånna grejer som bygger upp en vänskap och om vi inte hade bråkat och irriterat oss på varandra hade vi nog inte lärt känna varandra så som vi gör!
Även fast du valt att gå en annan väg just nu så ska du veta att du alltid finns kvar i mig och allt vi gått igenom och upplevt minns jag för alltid, en resa jag aldrig glömmer är malaga 08 haha! tror vi båda vet varför;) jag minns hur vi satt i mitt rum o snacka massa skit, käka chips, festade typ varje helg, mina hemmafester, när du sov över hos mig typ alltid, när vi sålde godis ute i ödet i sthlm haha, och lite mer obehagliga saker som vi INTE tar upp haha. mycket kärlek till dig <3

- Anna: svennebanan haha, tror du är märkt för livet men svennebanan haha.. vi har verkligen haft våra tjafs och bråk men uppskattar verkligen att vi kunnat komma förbi det! du är alltid glad och uppfriskande när man är helt slut :) as skönt att bara sitta o snacka med dig och kommer alltid minnas typ i ettan och tvåan då du alltid stressade över tiden hahha, men det va del av din personlighet, och även fast vi ofta inte har kommit överens delar jag roliga minnen med dig som inte kommer glömmas! :D

- Maija: så smart!!!!!! typ smartaste personen jag känner haha! :D du är verkligen den gladaste tjejen jag träffat på! aldrig sett dig arg eller typ skrika sönder dig på någon haha, klart har man sett dig irriterad men aldrig arg! helt otroligt! Du är så relax och bara flyter på liksom haha. jag vet, jag uttrycker mig helt konstigt men iaf haha:) du är verkligen en problemfri tjej och aldrig involverad i massa tjafs o bråk, vilket är skönt! minns på skivan din så sköööna vurpa utanför anna haha.. aldrig sett nått roligare!!!!! :D du vet hur man festar loss och din positiv energi uppskattas alltid!! *PÖÖÖSS

- Zalin och Ferida: tråkigt att ni kom in i "gruppen" så sent haha, men har varit as kul att få lära känna er mer, känner ju igen ferida från gamla basket team haha.. rivalerna! vi började som typ fiender i klassen men slutade med super bra vänner! ni va som ett friskt andetag och sista månaden och veckorna i skolan med er har varit super roliga! att ni varit med på middag hos anna och jenny på slutskivan och mösspåtagningen va as kul.. ni är verkligen smarta tjejer och väldigt jordnära.. man tycker inte alltid likadant men man lär sig acceptera varandra! ni är verkligen underbara tjejer och hoppas vi möts nån gång i sommar iallafall:D har tusen bilder på er moahahahaha!!! o ni har ni skaffat facebook, ÄNTLIGEN, så man kan få tag på er o busa lita hahaha * peace n love!!!

23.6.09


aint no sunshine when she is gone

gud vilket bäst väder det har varit, o vilken väääärme :)
hoppas de håller sig iaf några veckor!
Amanda, som är så jävla bra, har tagit körkort!!.. fatta vilken känsla.. måste komma igång med det jag med! så grattis grattis grattis till henne:D

Dagarna har typ spenderats av att njuta av solen.. hängde med fanny bunny igår, smutta lite rose och chilla med nachochips o en dipp fanny gjorde hahaa.. vi skulle bada men jag banga så fanny tog sitt första dopp.. tog lite bilder så får se om jag lägger upp några inte allt för fula!
idag blev de glass på söder med mamma o pappa, pappa skulle på en demostration strejk ttyp för jobbet så vi hängde på o sen fika vi :D

*lööve to all of u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0