JULI 2009

1.7.09

Det har blivit lite dåligt med uppdatering sista tiden men vad ska man göra, inte ofta vädret är på topp flera veckor i rad i sverige haha så man måste ta vara på dagarna!
har faktiskt hänt allt möjligt.. utgångar har de blivit alldeles för mkt av, sol o bad och sitta ute på härliga uteserveringar o ta de lugnt har varit min vardag de senaste dagarna!
detta är vad jag kallar SOMMAR!

iaf, på söndag åker jag till gotland med ann-louuie, ska bli skit najs! komma bort från sthlm behövs verkligen så visby är väl en bra start:D

Dom senaste dagarna har jag upptäckt hur härligt det är att sl har infört dom nya pendeltågen, fick TYVÄRR åka med en gammal idag och fick flashbacks om hur äckliga dom är!! ingen air-conditioner, inge luft, äckel fukt och klippigt.. aa ni fattar! tack sl för att dom gör något bra iallafall!

3.7.09

den här veckan har nog varit min favorit vecka på länge!!
och i helgen blir den ännu bättre :)
grattis till jenka jesus på sin 19-årsdag! mucho love till henne..
dagen började med regn med solen skinner som bara den nu, jävligt skönt!
tänkte lägga in lite bilder, gör inte det så ofta! har så många sjuka bilder, men några skulle inte bli så glada om dom dök upp här haha :P
utgång ikväll det ska bli riktigt najs som avslut på en underbar vecka!
fick samtal av tullis idag o hon va påväg till affären för att köpa hårfärg för att frisören lämnat
det typ blond/orange, jag sörjer med henne, det har hänt mig 100000 gånger haha!



jag o mami <3
Upplagd av Camilla kl. 7/03/2009 1 kommentarer

1.7.09

Det har blivit lite dåligt med uppdatering sista tiden men vad ska man göra, inte ofta vädret är på topp flera veckor i rad i sverige haha så man måste ta vara på dagarna!
har faktiskt hänt allt möjligt.. utgångar har de blivit alldeles för mkt av, sol o bad och sitta ute på härliga uteserveringar o ta de lugnt har varit min vardag de senaste dagarna!
detta är vad jag kallar SOMMAR!

iaf, på söndag åker jag till gotland med ann-louuie, ska bli skit najs! komma bort från sthlm behövs verkligen så visby är väl en bra start:D

Dom senaste dagarna har jag upptäckt hur härligt det är att sl har infört dom nya pendeltågen, fick TYVÄRR åka med en gammal idag och fick flashbacks om hur äckliga dom är!! ingen air-conditioner, inge luft, äckel fukt och klippigt.. aa ni fattar! tack sl för att dom gör något bra iallafall!

4 Juli 2009

jag är tröööttt!!!
vill vara som en durasell kanin och kunna ladda om på nytt o köra flera dagar i streck HAHA!
amanda o jenka på nattbussen, trötta? hell ya

5 JULI

why?!

varför händer sånt här? o just mig?
jag vill inte ha ett sånt ansvar över mig, men kanske är det en chans för mig att ställa upp för någon när den behöver det.. men endå, varför jag? konstig känsla!!!!
vill göra det rätta, ska göra det rätta... men vad är det rätta???!!!!

haha roligt att den menningen får mig att tänka på min gamla psykologi lärare! ääsch måste sova på saken, får se hur de går när detta löser sig!!!
knaaasigt är det iallafall.. :/
10 JULI

Livet har sina goda stunder

åter igen har vädret blivit piss, men vi hoppas på ljusare tider ska komma igen haha :) nästa vecka får man de slutgiltliga svaret om man kommit in eller inte på högskolan :S nervös?
hell ya!!! lixom va händer om man inte kommer in? har ingen plan b direkt.. aja de löser sig!
i onsdags var de MJ tribut i sthlm som bounce genomförde, verkligen as ballt, ska länka till youtube så ni kan kolla! hans begravning, jiisses! inga ord..

ikväll blir det en riktigt fet hemmafesst hos melo som fyller 21 !! ska bli as kul, då jag inte varit på nån hemmafest sen hundra år tillbaka hahaha, resten av helgen får vi väl se vad som händer!
hoppas alla har en trevlig heeeelg! för de ska jag ha!
*Peace!!!
15 JULI
har inte orkat uppdatera på flera dagar, sorry.. men vafan vem orkar?
typ ingen som uppdaterar sina bloggar lika ofta på sommarn but thats how it is :)iaf haaaaaaade så himla ruuligt hos melo i fredags, de va gaalet haha:) tack för inbjudan:D inte haft så roligt på lääänge.. slänger upp lite bilder sen eftersom det vart en jädrans massa foton som togs hahaha.. men de är bra att ha som minnen!! right?

tog en fika med amanda idag, som är precis hemkommen från hultsfred, själv skulle jag aldrig klara av att åka på festival i en heeeel vecka.. är väldigt ovan med tält o naturen och hygien är det absoult viktigaste jag vet, med andra ord inget för mig, men iaf fick höra en massa roligt om det o massa annat gott vi prata om:) dock gillar jag inte att vi typ aldrig ses eller har gått ut tillsammans på jävligt läänge!
nepp nu har jag tråkigt så ska hitta på något att göra! hatar att va helt alone i hemmet!

* hej svejs leverpastej ;)
22 JULI

Melos B-day in pics



22/07-09

nää jag tröttnade på att lägga upp bilder, så ni får nöja er med dom så länge:)
togs så himla många att man inte vet vilka man ska lägga upp.
så spana på face istället..

idag är jag extra nöjd över mig själv eftersom jag har för första gången tvättat helt ensam:) duktigt va? JAA! :D sen har man städat rummet o köket, så mamma är glad:D man måste ju göra pärona nöjda också haha..
helgen va ganska skön, vi hade besök från en killkompis från chile så hade det trevligt o satt i balkongen o käka mat o så, utgång vart de i fredags för att fira en killkompis :D de va as nice!
gud, jag öööönskar man både närmare stan att man slapp ta nattbussen med fyllon, USCH! varför ska det alltid finnas någon som inte kan hålla tyst o respektera att alla på bussen är trötta och inte direkt på humör för en skrikandes fyllo på bussen?!
antingen är det någon som lägger musik som att den forfarande vore ute på krogen, INGEN VILL HÖRA! eller en jävel som ska sitta o skrika när personen sitter framför eller genom telefonen! tackar gode gud att jag inte är en av dom! ni borde bannlysas från nattbussen!

något jag absolut gillar är att en ny säsong av so you think you can dance har börjat! så himla bra! blir som en mumie framför tv när det börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0