Data Screen

Jag avskyr att datorer existerar ibland och mobiler!
Hur kass kan man vara som människa som ALLTID ska ta grejer genom datan och sms?
Jag stör mig rejält på det. Man kan va stor bakom en data eller mobilen men de är irl då det gäller. är det svårt att ringa eller säga sakerna i en persons ansikte?Ne fyfan på det.
Stå för det du säger och gör! gud, jag hoppas att vi möts snart och se om du kan slänga ut dej allt i mitt ansikte istället för att gömma dig. Tröttsamt.
Använd dig inte av en data eller telefonen för det är face to face de gäller. åtminstone ett samtal.

Nepp, nu beger jag mig mot paulina för lite drinks and stuff, äntligen träffa mina partypinglor jag inte sett på ett rejält tag! sen blir de nivå och till sist mitt andra hem isla höhö.. har dock inte varit på en månad! så de är dags för ett besök.. seeeeeeeeee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0