Augusti 2009

10 Augusti

long time

gud va länge sen det va jag uppdatera men ääääsch har inte haft nå lust alls me bloggen:)
iaf utgång på ingång har de blivit hahaha. men nice har de varit...
Förra helgen fyllde papi 50 år så vi hade planerat en feest för honom o de blev självklart lyckat!
en av hans presenter va att åka luftballong för två pers, eftersom mamma vägrar göra det helt rädd haha så ska JAG me :D:D:D:D jiiiippi!!

sen har de i stort sett inte hänt nå big thing!
i fredas vart de utgång haha, finns inga ord för att beskriva den kvällen hahaha.. i lördags vart det mosquito i kungsan sen gick vi ut,
Nu på lördag är det viva festivalen 22-01 i Gustav adolfs torg!! kommer va nice så har ni inget planerat är det ett bra val!

Avslutar med helgens citat: du kanske vill ha liteeee godiiiiiis ?? HAHAHA.. internt skämt men vafan vissa fattar hahaha ;P
tills neeeesta gång haha

16.8.09

2006-2009 <3

Dessa tre åren måste ha varit dom bästa i mitt liv, träffade underbara personer som jag alltid kommer leva vidare i mitt hjärta oavsett vad.. även fast vi inte ses varenda dag o kanske inte ens snackar varje dag så finns ni där o dom minnen vi skapade under tre åren som är allt från skratt,glädje o tårar är dom BÄSTA! tack för ni e underbara ! o alla cp bilder o galna kvällar vi haft kommer aldrig glömmas! oavsett om vi skulle fika,festa,sitta hemma, kolla på film så var varenda gång speciell o sjukt rolig då vi alla har rätt twisted humor hahaha.. varje dag i skolan va en fest liksom.. hahaha.. nej, nu har jag blivit för nojig o tänker tillbaka fast man behöver det ibland och inser hur bra livet kan vara!

bara kärlek till er 2006-2009 <3<3



 

this is MIAMIIIIIII

äääääntligen börjar det närma sig :)
broder min betalade biljetterna ikväll och nu är det två veckor kvar tills vi åker till efterlängtade MIAMI ! så himla skööööööööööööönt det ska bli !! detta kommer göra min sommar 100% bäst!

31/08-09 - 14/09-09 !! säger hejdå till bajs sverige i två helaa veckor!
LOVE IT !
bättre än miami blir det inte haha, plus att jag äntligen kommer få träffa min kusin o hennes två super söta barn! undra om jag ska börja fundera på en tatto när jag väl e där liksom.. man vet aldrig! :) kan inte sluta le!!!! vill åka nu nu nu nuuuuuuuuu.. mamma är dock lite orolig över att jag ska komma hem med en hel väska med bara skoor haha.. min stora passion och akilles häl är skor, kan inte sluta kööööpa!

undra om man ska börja träna lite då alla verkar vara så himla vältränad i miami??? hmm...

WELCOME TO MIAMI ! !
20 AUGUSTI
rubriken på detta inlägg borde vara ångestfri men ska inte tämja på gränserna haha.. skönt att se hur folks status på facebook förvandlas till åh nej,skola imorrn eller yes, jag kom in på högskolan.. ångestfri för att jag slipper gymnasietiderna men dock har jag ångest för att jag inte riktigt vet vad som händer från och med nu.. vad händer nu liksom?! äääsch detta ska psyka min gärna EFTER jag kommit hem från en underbar resa till Miami haha.. då kan jag börja psyka ner mig själv, för man vet aldrig vad som kan ske där haha..

iaf i veckan har jag träffat jessie.. inte setts på ett bra tag så vi hade mkt att ta igen och vi gjorde lite allt möjligt.. tog nåra cider,snacka massa skit och självklart lite shopping.. vart två chill dagar.. har så himla många sjuka minnen med henne haha. vi hade underbara tider och varje gång vi ses har man så kul med henne.. synd att man då ska bo på landet och orkar inte alltid åka in till stan.. aalltså sthlm.. jag kallar södertäljes "stan" för centrum och sthlm för stan, de är liksom självklart? eller..?

haha lite gamla pics men vafan alla har ett minne bakom sig haha:) måste ta nya bilder med jessie hahaha.. PÖÖSS ;)

20.8.09

hade lite tråkigt hemm o så städa garderoben lite och sen prövade jag lite olika bikins för att se vilka som passar och kan åka med till miami.. då fick jag en snilleblixt eftersom jag va helt uttråkad.. hittade en av mammas långa kavajer i garderoben så jag bestämde mig för att fota lite.. resultatet blev en riktig snygg bild faktiskt.. o hade tänkt visa upp den för er:) sen gjorde jag lite effekter på den oxå hahha helt mobbad men iaf.. hoppas ni gillart! :)




coolt va? min favorit är första bilden på nedre raden:)

23.8.09

I got a feeling

sjuuuuuuuuuuuuukt trött.. helt otaggad på att uppdatera just nu men gör de bara för att en VISS person inte ska klaga sen.. har varit en nice helg och imorrn är det exakt en vecka kvar tills jag äntligen får lämna sveeeeeeeeeeeeeeeeeerige.. AMEN! har nog aldrig skrattat så mkt som idag under ett telefonsamtal då jag fick höra lite roliga grejer hahahahaa..

nepp nu har jag inget mer intressant eller vetttigt att säga så bye bye!

OBS!!! juste det här är nog den bästa nyheten jag fått i veckan då jag upptäckte att min favvo kisse mjao börjat blogga igen! halleluja moment a là kishti, besök http://pungpinan.blogg.se/ !
I LIKE!


asså jag ber er jag typ dööööööööööööör på andra videon.. checka 0:30, HEY du döda mig med din dans? öööööö JA! är det ens mäsnkligt att kunna dansa så? tydligen! WOOP WOPP!

24.8.09

haha laddar upp videon innan amanda kommer så att hon inte kan säga att jag inte får lägga upp den på bloggen :) haha det var min första tur med amanda körandes, FUNNY.. o ja snälla vi kan låtsas inte höra min fula bebis röst.. låter som ja vettefan haha...

video
Upplagd av Camilla kl. 8/24/2009 0 kommentarer

26.8.09

Love doctor

Igår hade jag så himla tråkigt att amanda fick lov att komma över för att underhålla mig haha:) vi satt hela kvällen på min balkong och det vart lite birra för amanda då jag bara spyr av lukten vart jag TVINGAD att grogga av amanda.. för hon ville inte dricka själv? Enligt henne på hennes blogg så groggade jag för att jag klarar av tuffare stuff.. men det är faktiskt inte sanningen bakom den historian.. iaf, vi snacka om allt mellan himmel o jord.. riktigt trevligt!
lite otrevligare saker hände dock på kvällen.. vilket inte kan eller ska tas upp här.. idag fortsatte dessa otrevliga sakerna men har bestämt mig att det ska få ett stopp. min öron är officellt stängda för bullshit.. no more! vill även passa på att tacka min personliga rådgivare som från och med idag är uppbokad av mig 24/7...

Dagarna närmare sig för min avresa från sthlm och jag bara läääääääängtar till att få komma bort från allt och njuta på annat håll.. måste dock tvätta inför resan och ha allt rent som ska med.. ska försöka ta med mig så lite som möjligt då jag hoppas att shoppingen är bra i Miami..
FAAAAAAAAAAAN! kom nyss på att nästa vecka på tisdag är det final i so u think u can dance och självklart ska jag missa det!! jävla skit...........

30.8.09

exakt 10 timmar och 5 min tills jag beger mig till arlanda.. jag har nyss tvättat klart allt som fattades och har inte ens börjat packa? äsch jag har 10 timmar på mig.. :) har inte hunnit bli nervös än men lär bli det vid 10 nån gång.. gud ska bli så jävla kul! det enda jag är rädd för är att jag ska glömma viktiga grejer.. kanske borde göra en lista på det som absolut måste med.. viktigaste är ju självklart att ladda ipoden, vad gör man annars hela flygresan?
tror jag ska sätta igång lite nu innan pappa får ett nervsammanbrott hahaha..

seeeeee ya
JUSTE! kollade upp om forever 21 finns i miami, och gissa svaret? SJÄLVKLART! kommer komma hem som en riktigt fattiglapp känns det som, men det får jag fan ta! inte varje dag man åker dit lixom

31.8.09

Im in Miami bitch!

Ääääääääääntligen är allt jag har att säga!
om 40 min bär det av till arlanda för att påbörjan resan till miami.. blir mellanlandning i Paris, sedan vidare tooooo MIAMI.. önskar att jag kunde säga att jag kommer sakna sverige men tyvärr går bara inte.. fast några kommer man självklart sakna.. har inte sovit nånting på hela kvällen/natten så kommer säkert däcka på flyget vilket jag planerade.. laddat ipoden och hoppas att jag inte glömmer nånting nu.. hmm..
lovar inte att jag kommer uppdatera men nån uppdatering lär ske iaf :)

sooo long suuuuuuuuuckers hahahaa
Peace N Looooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0