2010 JANUARI

- 2010

3 dagar har gått av det nya året och ja.. hmm känns som att det fortfarande är 2009 haha.. länge sen känns det som.. right? hmm vad har jag hunnit med? på juldagen blev det utgång.. riktigt niceeee.. och juste det viktigaste i måndags återförenades jag med mina små norge stollor som va på besök.. fy fan vad härligt det va förutom att jag fick åka nattbuss "själv" hem.. INTE OK! haha ;) har dock en väldigt rolig video som jag funderar på att lägga upp på dessa två flickor så att ni får se hur söta och störda dom är..
liksom vem fan står i kön på donken i slussen och bokstavligen låtsas stamma ccccccchhhhiiiiiicccckkkeen NUGGGEEEETS! haha och får små nervutbrott på personen i kön bakom, så synd om honom HAHA !! fan, skulle ha filmat det.. en av jennys största skådespeleri.. hmmm va meeeeeeeer... så har vi nyår!! härligt som fan! äntligen kan man lämna ännu ett år bakom sig.. och juste 20 Januari back to schooool :( fast askul ska de bli att börja använda hjärnan igen!! haha.. jag har förståt redan brutit ett nyårslöfte.. sluta äta så mkt skräpmat.. har liksom lyckats slänga i mig donken, smörgåstårta, chips o dipp och ostbågar på öö 2 dar?? haha inte bra!!!

5.1.10

whaat tha f***

ville bara säga att jag ätit hmm... FYRA bullar på en dag!!! nybakade av mami såklart.. så himlas gott men vafan det ska liksom gå neråt i vågen inte uppåt right? dessutom går jag som ett invalido.. inget illa menat.. min högra vad är svullen och muskeln är typ stört inflammerad eller nått.. kan inte ens trampa normalt.. ni kan ju föreställa er hur det ser ut.. som tur är inte vänster benet lika farligt än fungerar det.. och ömma bröst har man haft i cirka TRE jädrans veckor.. shit lite mkt information men vem bryr sig..
inte jag.. haha på tal om vem som inte bryr sig hahahah ICA reklamen är bääääst !

nepp nu blire sovdags ville bara dela med mig mina sista tankar innan jag somnar för imorgon blire tvätt kl 10.30 :D goooooooooooooood night !!
6 JANUARI

Det är det sista du gör , som räknas..

Jag har sjuka up's and down's moment just nu, helt sjuuukt... Nu är de 12 daaaaaaaagar kvar.. woho! som alla säger after rains come sunshine.. tror jag haft det som rubrik också.. hmm finns inte så mkt att säga. har haft sjukaste music orgasmer senaste tiden.. musik är fan mäniskans bästa VÄN! förutom mina två favorit boys som alltid finns vid mig :) .. men gud vad härligt det är med musik.. vad skulle man göra utan det liksom? De bara finns inget bättre..!

Jag är bara seriöst helt sinnessjukt trött på tröga och falska människor !! det finns inget VÄRRE i världen.. ibland så vill man ju bara skjuta ner varenda jävel eller hur. ok kanske inte så grovt men en(flera) smäll skulle sitta bra... hur kan man inte inse vissa grejer? antingen är dom seriöst efterblivna eller så gick något fel för dom.. fy satan säger jag bara!
Upplagd av Camilla kl. 1/07/2010 0 kommentarer

6.1.10

NI FÅR MIG ALLTID ATT LE !! <3




7.1.10

7 Januari 2010

2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tagit studenten, åkt till miami, förlorat nått speciellt,

Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

Vilka länder besökte du?
chile och USA

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
mina två kissemjaooos.. ni vet vilka ni är

Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hela jan, 5 juni, aug/sept månad, 18 oct , 31 oct, 3 nov, 27 nov

Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
världens finaste och världens finaste vänner

Största misstaget?
tagit folk för givet, alltid tro det bästa om folk, litat på fel människor

Har du varit sjuk eller skadat dig?
hmm.. har väl hänt att jag slagit mig annars nej..

Bästa köpet?
vinterjacka

Vad spenderade du mest pengar på?
utekäk, shoppat och utgångar..

Vilken var din favorittrend?
converse, nitar

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
abusadora, dime si te vas con el, sexy bitch, your love, use somebody

Var du gladare eller ledsnare i år?
både och

Har du förändrats mycket?
absolut

Vilket plagg använde du mest?
converse, mina jeansshort och ett svart fodral

Blev du kär i år?
nej.. räknas betuttad ?

Favoritprogram på tv?
Glee, 2½ men

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja

Bästa boken du läste i år?
eeh.. minns inte..

Något du önskade dig och fick?
kärlek och stöd

Något du önskade dig men inte fick?
hmm.. fortsättning följer..

Årets bästa film?
Baksmällan

Uttryck du missbrukat 2009:
sjukt, mutta, eru skön eller, kueck, öör, fan,asså,aayy

Något som du irriterat dig på under året?
att inte få som jag vill, falskhet

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
utgång fre-lör med dom bästaste

De bästa nya människorna du träffade?
hmm måste nog säga alla nya människor jag träffade som fortfarande är i mitt liv just nu..

Favoritmånad?
hmm, tuff har fina minne på olika månader .. fast om jag måste säga... januari..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
absoluuuuut

Din värsta fylla?
haha, alla hjärtans dag fyllan.. uupps

Favoritmat?
sushi, mc donalds och max

Vilket ställe har inte missbrukats?
my home, finns inget bättre än ditt hem

Hur tror du 2010 kommer bli?
såå mkt bättre än 2009

Vad ska du göra 2010 som du inte gjorde i år?
resa, börja plugga på högskola, njuta till max, stå på mig

Hur firade du det nya året?
middag med familjen o bekanta och sedan efter tolv vart de sthlm med mina bästaste..

9.1.10

wifeeey <3


15.1.10

Lets worry about today and put tomorrow in a bottle

Sjuuuuuuuuuuuuuuk :( ... typiskt ! iaf, igår var jag och skrev in mig i skolan med D. det gick super duper, nu hoppas vi att vi kommer i samma grupp bara :) .. gud kommer bli plugg plugg plugg verkar det som, har essä och hemtenta till slutet av januari.. helt sjuukt ! men galet kul ska de bli... har i stort sett varit hemma hela dagen, snorat o snorat bara.. o lite annat hänt men inget som ska tas upp här.. vissa människor är ju bara så himla tröga och sega.. men vi går mot ljusare tider absolut! No more games och har lyckats stå på mig! bra start tycker jag..

Min sötis amanda är på besök i kära sverige och förhoppningsvis ses vi snart för det behövs verkligen :) jaja, seee yaaa

20.1.10

true words

True love is
hard to find,
difficult to leave
and
impossible to forget.

28.1.10

WTF

så himla tröööööööööött de bara går att bli... så less på allt som de bara går att bli...
har ni också känt att ni bara vill bitchslappa någon? asså bara rent spontant... tror de skulle vara bra att ha en sån där box påse eller nått hemma så man kan bara köra ut dålig energii right??
ääsch... shit happens... men karma säger jag bara.. i heard its a bitch... and thats it...
good bye m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0